.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار مازندران تاکید کرد؛
برخورد با دانه درشت ها و گرانفروشان در بازار
استاندار مازندران با بیان اینکه با دانه درشت ها و محتکران در زمینه گرانفروشی برخورد شود، گفت: ولنگاری موجود در بازار باید حل شود.

به گزارش شمال نیوز،  سید محمود حسینی پور عصر دوشنبه در ستاد تنظیم بازار استان با بیان اینکه نظارت و بازرسی برای کنترل بازار امری ضروری است، افزود: نظارت‌ها نباید منجر به ایجاد مزاحمت شود.

وی خواستار جدی گرفتن جوجه ریزی برای تنظیم بازار مرغ در شب عید شد و گفت: همچنین مجازات‌ها باید متناسب با جرم باشد و نیاز است تا رفتار جدی تری را نسبت به افراد بی توجه داشته باشیم.

وی با عنوان اینکه تنظیم بازار مطالبه جدی مردم است، خواستار برنامه ریزی برای تأمین کالاهای اساسی شد و گفت: تعزیرات باید در برخورد با متخلفان و سودجویان اقدام قاطع داشته باشد.

حسینی پور یادآور شد: همچنین لازم است تا تولیدات کالاهای مصرفی کارخانه‌های مازندران از نظر قیمت گذاری به صورت دقیق مورد آنالیز قرار گیرد و لازم است تا ادارت صمت و جهاد کشاورزی نظارت بیشتری داشته باشند.

استاندار مازندران مبارزه با گرانفروشی و دانه درشت‌ها، محتکران و واسطه گران را امری مهم دانست و گفت: امروزه صحنه و میدان در دست ناظران و متولیان امر قرار دارد و باید عرصه بر گرانفروشان تنگ شود.

وی ولنگاری موجود در بازار را به عنوان مسئله مهم برشمرد و گفت: دولت مصمم به تنظیم بازار است و این کار وظیفه اصلی فرمانداران در شهرستان‌ها است./مهر

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.218 seconds.